Saturday 14 January 2012

Roomate and kawan seangkatan Politeknik Ibrahim Sultan ♥ !... =)

Assalamualaikum.....


Bertuah dapat kawan roomate saya iaitu Umi Fatimah....dia seorg kelakar n mudah merajuk....tapi saya sayang kat dia kerana dia memahami perasaan saya sebagai seorg deaf....syukur alhamdullilah..senang la komunikasi dengan dia...kerana dia bercakap dengan perlahan dan jugak dia ingin belajar bahasa isyarat supaya saya faham dia cakap dengan saya... saya jugak berasa bangga dapat kawan seperti dia... dia la boleh harapkan saya... terima kasih yeee sahabatku... =)) dan jugak tak lupa 2org kawan dia yg bernama Nadia Syed Mu'az dan Adawiyah Mihad Awie....mereka la lebih rapat dengan umi dan saya... =))


Nadia dan Awie memang paling rapat dengan Umie.....kerana mereka dapat bersama tak kira ke mana2....kadang2 saya pi bersama dengan mereka....kadang2 saya bergurau dengan mereka.... n jugak bila saya ada masalah kecil diorang akan tolong saya...terharu nyaa... =)) Nadia dan Awie...Amy sayang sangat kat Nadia dan Awie!~ =))


hmmm...ini je saya sampaikan kat sini...huhu
jom tengok gambar2 nyaa...


Roomate
Nadia, Umie dan Awie..
kami rakan seperjuangan.......


1 comment: