Thursday 27 October 2016

Konvokesyen Politeknik Ibrahim Sultan kali - 19

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Alhamdulillah.... 
Saya habis belajar dari sesi JUN 2011 hingga sesi JUN 2014
Belajar di Politeknik Ibrahim Sultan, Pasir Gudang.
Ambil Kos Diploma RekaBentuk Grafik selama 3tahun belajar disitu.


Alhamdulillah... akhirnya tamat konvo ku...

Terima Kasih Mak Ayah yang sentiasa sokong dari belakang saya..

Terima Kasih kepada Amirul Ashraf b Zohari yang sentiasa ada dikala ku susah dan senang tetap bersama nya.

Alhamdulillah...
banyak sangat cabaran belajar disana...
memandangan 2orang pekak dan 15org bukan pekak didalam kelas...
saya ada seorang sahabat serupa nasib saya nama nya Iffah Bt Ishak dari K.L.
so kami berdua pekak memang sangat banyak cabarannya 
tapi syukur ada pensyarah membantu kami 
sekiranya kami tak faham apa yang lecturer katakannya...
Lecturer tetap membantu kami supaya memahami subjek-subjek..
dan banyak kenangan manis dan pahit dalam kehidupan sebagai pelajar disana.

kami berjaya habiskan belajar selama 3tahun...
dan kami sudah berkonvo pada ogos 2015 tahun lalu.
ada 4orang pekak sahaja ambil konvo PIS kali ke 19.
kami ada 2orang sahabat kami yang ambil kos Diploma Fesyen.
2orang sahabat kami adalah kawan serupa nasib kami.
iaitu Khatijah Kapin dari Sabah dan Shafikah dari Kelantan.


ini lah sahabat kami berempat orang pekak yang ambil DIPLOMA.
Dari kiri Nur Syafikah, Khatijah Bt Kapin, Iffah Bt Ishak dan Saya.

tahniah buat mereka berjaya tamat konvo pada tahun 2015!
Semoga Kalian Berjaya didunia akhirat, inshaAllah Amin.

No comments:

Post a Comment