Saturday 22 February 2014

Terima Kasih Untuk Segala-galanya...

Terima kasih kerana menyayangiku

Terima kasih kerana merinduiku

Terima kasih kerana risau tentangku


Terima kasih kerana sentiasa mesej ku

Hingga lewat malam.

Terima kasih kerana bangunkanku

Ketikaku jatuh.

Terima kasih kerana

Berlaku adil terhadapku.



Terima kasih kerana sentiasa ada

Disisiku.

Terima kasih kerana membuatkan

Aku  berasa selamat.

Terima kasih kerana membantuku.


Terima kasih kerana memahamiku.

Terima kasih kerana ada untukku.

Terima kasih kerana memahami kesakitanku.

Terima kasih kerana membuatku

Sukar melupakanmu.



Terima kasih kerana buat aku gembira.

Terima kasih kerana hari-hari yang indah.



Terima kasih Allah.

Terima kasih kepada Mak ayahku, Amirul Ashraf, Miss Amie, 

rakan-rakan KBIM dan semua yang aku kenal rapat dengan ku..

Terima kasih kerana membaca contengan aku.

Sweet Memory bersama Amirul Ashraf B Zohari... =D

Family KBIM (Kelab Bahasa Isyarat Malaysia)
Keluargaku yang berada di jauh...
Aku study di Johor Bharu manakala keluargaku berada di K.L

No comments:

Post a Comment