Friday 27 December 2013

Lagu Terima Kasih: iamNEETA




Tidak pernah ku rasa perasaan yang begini
Tulus tuk mencintaimu
Semua kerna dirimu ku berubah
Hidup kini penuh dengan senyuman
Oh sayang datanglah ku inginkan dirimu
Dekatlah padaku ku rindukan pelukmu
Terima kasih atas segalanya
Yang telah kau beri amat ku hargai
Semua ku simpan di dalam hati
Penuh riang tawa mesra
Terus terukir di hati
Siapa sangka kan bahagia
Bila dulu pernah luka
Cinta datang tak diduga
Bawa hingga syurga





Assalamualaikum, sahabat2ku yg disayangi..
dah lama xupdate...
Saya ingin cerita pasal seorang laki yg istimewa bagi saya..

iaitu Amirul Ashraf.. =D

Dia adalah buah hati saya...
sebelum nih..kami berkawan selama 7bulan..
then dia terbuka hati untuk menerima saya dalam hidup dia..
dan saya terima dia seadaanya...

sebelum nih...
dia tak pernah tegur atau ajak berborak2..
cume tgok dari jauh ja...
time tu saya tak tahu dia dah lama suka saya..

bila saya xada di poli time saya kerja pratikal..
dia rajin berchatting dalam FB walaupun saya tak kenal dia sgat
cuma saya tahu dia ahli KBIM(kelab bahasa isyarat Malaysia)
jadi saya kenal dia ahli kbim..
kemudian..
itulah permulaan kami asyik berchatting dalam FB..
bila dia ingin minta no hp dari saya..
namun saya belum ready bagi no tel saya kat dia...

disebabkan kami baru ja kenal...
lepas tu....
beberapa bulan kemudian..
hari hari mesej dia dlm FB..
bila dah kenal rapat sangat..
saya tanya dia ada whatsapp ke tak...
dan nak minta no tel dari dia....
dia pun kasi la... =D

huhuhukk
disitu la kami makin suka sama suka dan makin rapat..
heheheeee...

mula lah kami menjadi kawan istimewa(kekasih la)hihik
pada 20 oktober 2013...

hmmm
Dia budak normal dan tahu bahasa isyarat....
Dia orang Bentong,Pahang..
dan budak Politeknik sama dengan saya...
Dia sem 3 manakala saya sem 5...
Dia muda dari saya...
yang penting bukan kesempurnaan yg saya cari..tapi hati yg ikhlas mnerima...

Amirul Ashraf..
terima kasih kerana menerima saya seadaanya..
harap awak memahami budaya orang pekak seperti saya...
saya sayang awak sangat2..


pada masa majlis raya KBIM pada bulan Ogos lalu..
disitu lah kami mula berkawan rapat...

mysweet... <3
27/12/2013



2 comments: