Friday 9 May 2014

Salasilah Keluarga Abd Ghani (Tok Wan Saya) 2014


 Kuning - Tok wan dan arwah tok...
biru muda - pak long ki
 hijau muda - pak ngah
 ungu - pak lang wee
 coklat terang - pak teh wan
 hijau gelap - pak andak
oren - mak njang
pink - mak cik na
dan biru gelap- pak su

Assalamualaikum...
Alhamdulillah...
dapat hasil design poster salasilah Keluarga Tok Wan saya...
bersyukur pada mu Ya Allah...
Saya buat salasilah keluarga nih sbb masa cuti sem nih..
cuti sem tak tahu nak buat apa da...duk umah ja..
heheheeee
dapat lah saya design ini...

Tok saya(arwah nenek) Jurieh Bt Lebai Ahmad dah meninggal dunia pada 22/1/2011...
Arwah Abg saya Muhammad Ali meninggal dunia pada tahun 2000...

tu ja la...
hehehehe

Semoga panjang umur kepada semua lahh..hehehe
Minta maaf lah kalau ada kesilapan semasa menulis...

bubyeee...
Be Smile...


No comments:

Post a Comment