Saturday 1 December 2012

Satu Hari Nanti Aku Dah Tiadaaaaa....

Assalamualaikum......
Entri kali ni..mungkin berupa wasiat.. hehehehe..yela,kite ajal maut..mana tahu kan..so..aku sesiap buat entri wasiat..hihihihi.....

Andai satu hari nanti aku tiada, aku nak ucapkan terima kasih awal2 dekat mak dan ayah aku..tanpa mereka..aku tak mungkin wujud di dunia..terima kasih..mak dan ayah.. Allah je mampu balas jasa mak dan ayah.. Shasha sayang mak dan ayah! :’)




Andai satu hari nanti aku tiada, aku nak kak long, anak2 buah aku tahu..yg aku sayangkan kak long dan anak2 buah aku..terima kasih kerana dah bagi aku kasih dan sayang..menggantikan apa yg sedia kekurangan.. :’)





Andai satu hari nanti aku tiada, aku pohon 10 jari aku untuk meminta maaf kepada semua andai aku pernah melukakan hati anda2 semua..halalkan makan dan minum aku sekiranya ada terambil..


Andai satu hari nanti aku tiada, aku nak kawan2 aku tahu..yang aku sayangkan mereka..terutama kawan2 aku dari aku kecik lagi..kawan2 aku sekolah rendah dan menengah..kawan2 kolej dan kawan2 blog dan kawan2 yg mengenali aku...korang..aku sygkan korang tau!! :’)



Andai satu hari nanti aku tiada, segala hak milik aku..mana yang boleh di sedekahkan untuk orang2 yg susah..aku sedekahkan..andai hak milik aku itu berguna untuk kegunaan keluarga aku..aku izinkan..

Andai satu hari nanti aku tiada, percayalah wahai teman dan sahbat dan insan2 yang aku kenal..korang adalah insan yg terbaik yg pernah aku kenal selama aku hidup... :’)

Andai satu hari nanti aku tiada, aku punya facebook, twitter, Ym, Skype, Blog(xperlu kot).... Aku serahkan kepada kak long aku....untuk deactivate semua account laman social tu..aku rasa..kak long tahu password dan email aku..kalau xtau nanti aku letak folder dalam lappy aku nanti bagi kat kak long aku.. :')

huhu...tiba2 ja aku buat entri ini...tapi xapa...insyaallahh... aku masih hidup selagi hidup....hehehehe.....waduhhh...ok laa...

Salam maaf lagi dari aku untuk korang semua. :')



2 comments:

  1. mmg bgus kita snetiasa ingat mati sebab ia buatkan kita dkt dgn Allah tp ingat wahai saudari orang yang sentiasa menyayangi saudari sentiasa ada disisi saudari

    ReplyDelete
  2. terima kasih kerana komen disini...terimakasih..... insyaallah...saudari sentiasa masih ade selagi saudari hidup... ^__^

    ReplyDelete