Friday 14 December 2012

Selamat Melangkah ke semester 3.....

Bismillahirrahmahhirrahim...

Congrats kengkawan semua.. dah masuk sem 3 kita... semoga kita akan lebih meningkatkan daya usaha kita untuk lebih mencapai kecemerlangan dan kegemilangan.. Tahniah juga kepada semua yang telah mendapat result yang gempak... Teruskan usaha anda...

okk....

sekarang aku dah ade roomate....hew hew hew... aku duduk asrama.... best duk asrama walaupun boring...tak apa...kerana lebih baik selamat, jimattt duit.....selesa bila tidurkatil sendir...hahahaa ok ok ok...... nak tahu siapa roomate aku...mestilah korang tahu kan kan kan..hehehe masih xdapat teka ka???ok ok... aku dengan kawan kelas aku....'Iffah..... =) 

ini lah no bilik aku....depan sekali laa..haha


okkk...

dulu semester 1 aku duk bilik dengan seorg normal...iaitu Umi Fatimah... =) rinduu dia la..
Semester 2 plakkk...aku dengan seorg deaf...iaitu Izah kapin.......hohohoho
sekarang plakk semester 3.....'Iffahhhhh!! heheheheeeeeee
semester 4 plakkk...pratikal latihan...LI....hohohohohoooo..masih belum cari tempat LI..hiiiiiiiiiii

ok la sampai disini je laaa....
selamat melangkah ke semester 3....
good luck all....
chaiyokk!!

ok 
assalamualaikum....
tata
Be Smile.


No comments:

Post a Comment