Thursday 17 January 2013

Budak2 DRG3C paling rapat dengan kita..

Bismillah...
Alhamdulillah...
syukur padamu ya allah...
Belajar dah ok...
sentiasa bertanya pasal assignment kat kawan2 yg rapat dengan kita...
sampai sekarang masih cuba bersuaian dengan budak2 3C..
insyaallahh..
semuanya akan ok...amin...

Aku bersyukur kerana ade kawan yg sentiasa memahami tentang aku walau apa pun tetap bertanya ok ke dan sebagainya...iaitu Iffah... =)

Aku dengan Iffah...walaupun umur kami  jarak jauh..hihihii

Seterusnya....
dah mula rapat dengan 2org budak normal perempuan...
iaitu Ain dan Amina...
Ain budak dari Selangor....Budak Briging...
dan Amina plak dari johor...(sem ulang mgkin ade sebab2 kot)
mereka lemah bahasa isyarat tapi aku rajin tulis2 atas kertas kosong atau pun buku nota...
ade yg aku paksa bercakap dengan diorg kerana tekak saya malas nak cakap..hihihi


Aku, Iffah, Ain(budak briging) dan Amina...

Amina dengan Ain...selalu teman ke mana ja..hihii

Kami 3 bersahabat deaf walau apa pun yg cabaran2 tapi tetap bersama2 harunginya...
aku yakin mereka pasti bolehhh..
insyaallah...
chaiyokkk!!

3 Sahabat Deaf.... (Friends Special)

Masa nak pi Kantin...makan2 brsama mereka...

dan ade lagi 3org budak laki normal(briging) pun dah mula rapat dengan farhan...
tapi aku tak terlalu rapat sgat diorg tu...(sorry xade gmbar budak laki tu)

ok daaa..
sampai disini ja..
Be Smile..
assalamualaikum....
Tata....

No comments:

Post a Comment