Sunday 31 March 2013

6 Corner Seafood Senibong.

Alhamdulillahhh...
Semalam, miss amie aajak saya pi makanan special(rahsia)....Atok(awie) [mysenior] belanja kita semua...miss amie, abg arep dan saya....... saya pun nak pi ikut je diorg..... dalam kul 4petang miss amie dan suaminya,abg arep ambil saya kat asrama politeknik ibrahim sultan,jb....=) lpas tu ambil atok plak kat umah sewa dekat dgan poli.......seterusnyaaaa....Miss amie dan Abg arep nak beli ayam golek....wahhhh ayam golekkk...sedappnyaaa...lpas tu ke TESCO medan selera ja....miss amie belikan air kelapa untuk saya kerana saya masih belum sihat sepenuhnya... =) batuk teruk pun, selsema teruk pun ade.....demam pun sikit...alhamdulillahh lega dpt minum air kelapa... =) lepas habis makan ayam golek.... pi jalan2 sekitar UiTM di Skudai......dulu masa muda abg arep pernah belajar di sana.....miss amie ceritakan guna bahasa isyarat....bestnyaaaa dapat jalan2 bersama miss amie, abg arep dan atok.... =) kemudian time dinner plakkk.... nak tahu tempat mana nyaaa.......SENIBONG... wahhhhhhh saya baru tahu tempat SENIBONG tu makanan laut atau seafood....woooohhhh..hebat2.... lepas tu bawak saya pi kedai makan seafood...iaitu 6 Corner Seafood....dalam senibong tu ade byak kedai2....terrambang mata saya tgok udang2 ke sotong ke ikan2 pun pelbagai pun ade....byak laaaaa.....huhuhuuuu sedapnyaaaa.....hidangan yg dipilih ialah butter praw, ikan 3rasa, tomyam dan kangkung goreng....sedapnyaaa........ alhamdulillahhhhh terimakasihhh atok kerana belanja kita makan...terima kasih jugak kerana abg arep dan miss amie bawak saya jalan2... =) terima kasihhh sgattt... =)  







1 comment:

  1. emiey klau nak tngok anak penyu yg kecik2..dtg la negeri madie..T'ganu kiter..

    ReplyDelete