Saturday 9 March 2013

Farhan, My Friend Deaf and My classmate...


Muhammad Farhan bin Hussin..
ke mana kau pergii..
tiba2 ja kau menghilang begitu jaa..
kawan2 kamu semua orang risau pasal kau...
kenapa kau nak berhenti poly tanpa sebab???
sebab tekanan banyak assignment ka?? kan kami ade sedia membantu kau...
kenapa kau tak fikir pasal mak abah kau??
kasihan lah mereka...mereka harapan kau..
tapi kau sia2 ja....


aduhaiii....


gambar di atas farhan bersama kawan2 kelas nya...
gambar di atas adalah terakhir bagi dia....
dia kawan kelas aku, sentiasa bertanya pasal kerja kalau dia tak faham tentang assignment nyaa...
sentiasa bersama aku dan iffah....
dia deaf sama dgan aku dan iffah..
aku tahu dia tak yakin pada diri nya..
tapi tak apa..
aku doakan semoga dia berjaya suatu hari nantii, amin..
sahabattt...
semoga kau bahagia bersama family kau..
ingatlah kami disini...
^^

assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment